Melvok schreef:Klopt Jos, ben je van de ene dikkop af... meldt de volgende zich wel weer.....

Melvok schreef:Klopt Jos, ben je van de ene dikkop af... meldt de volgende zich wel weer.....

Ramon.s schreef:Melvok schreef:Klopt Jos, ben je van de ene dikkop af... meldt de volgende zich wel weer.....
(Nee, jij trekt volle zalen)

MaxieMiliaan schreef:Kan niet eens normaal uitslapen op me vakantieWord elke ochtend kwart voor 10/ 10 uur wakker gemaakt door een F430 Spider, een paar keer is leuk maar niet een week lang
Morgen ff kijken of ik hem op de foto ken krijgen..

MaxieMiliaan schreef:Kan niet eens normaal uitslapen op me vakantieWord elke ochtend kwart voor 10/ 10 uur wakker gemaakt door een F430 Spider, een paar keer is leuk maar niet een week lang

12esc schreef:MaxieMiliaan schreef:Kan niet eens normaal uitslapen op me vakantieWord elke ochtend kwart voor 10/ 10 uur wakker gemaakt door een F430 Spider, een paar keer is leuk maar niet een week lang
..of het is Mel die in de kamer naast je zijn Ferrari laptop inschakelt

Jos Smits schreef:Ramon.s schreef:Melvok schreef:Klopt Jos, ben je van de ene dikkop af... meldt de volgende zich wel weer.....
(Nee, jij trekt volle zalen)
Ramon voelt zich gelijk aangesproken, haha.

Gebruikers op dit forum: Niels Doomernik, Stefan Stolk en 1 gast